Content marketing: Slováci
príliš neregistrujú
Dve tretiny Slovákov zatiaľ nepostrehli žiadnu formou content marketingu. Z tretiny, ktorá sa s ním stretla, sleduje tieto aktivity 39% respondentov.
Dve tretiny Slovákov zatiaľ nepostrehli žiadnu formou content marketingu. Z tretiny, ktorá sa s ním stretla, sleduje tieto aktivity 39% respondentov.
Termín content marketing, čiže typ
marketingu, ktorého výstupom sú vlastné časopisy, blogy, videá, články a podobne
je v súčasnosti pomerne rozšíreným a obľúbeným spôsobom, ako osloviť nielen
nových zákazníkov alebo fanúšikov. Slovenskej internetovej populácii však tento
pojem nie je až tak známy: zaznamenala ho tretina opýtaných. Vo väčšej miere ho
registrujú mladšie vekové kategórie: napríklad medzi respondentami vo veku
15–24 rokov sa s týmto druhom marketingu stretlo 56% ľudí, v kategórii 25–34 rokov
je to 37% ľudí, avšak v najstaršej vekovej skupine 55 a viac rokov je to
už iba 13%.
Z tých, ktorí sa s content
marketingom už niekedy stretli, odpovedalo 39%, že nejaké z týchto
výstupov sleduje. Viac než mužov (33%) zaujíma tento typ marketingu ženy (46%).
Z vekových skupín ho sledujú najviac respondenti vo veku 45–54 rokov a 15–24
rokov (v oboch vekových skupinách sa k tomu hlási 43% ľudí). Viac taktiež
sledujú obsahový marketing ľudia s vyšším či vysokoškolským vzdelaním (47%
oproti 37% ľudí so stredným vzdelaním a 30% so základným vzdelaním).
Podľa výskumu Nielsen Admosphere
Slovakia na vzorke 500 respondentov z internetovej populácie staršej než 15
rokov.