Forbes: Najhodnotnejšie značky roku 2017
Svetovo známy magazín vyberá každý rok do Forbes’ Most Valuable Brands 100 najhodnotnejších značiek z 200 významných medzinárodných brandov.
Svetovo známy magazín vyberá každý rok do Forbes’ Most Valuable Brands 100 najhodnotnejších značiek z 200 významných medzinárodných brandov.
Tento rok sa
medzi top 100 najlepších dostali značky z 15 svetových krajín. Najvyšší
počet pochádza z USA (56), z Nemecka (11), Francúzska (7)
a Japonska (6). Čo sa týka oblastí, najúspešnejšími sú bezpochyby
technologické firmy, ktoré majú v rebríčku s 18 miestami
najvýraznejšie zastúpenie, zároveň je 9 z nich medzi najlepšími. Ďalších
13 značiek pôsobí v odvetví financií a 12 značiek v oblasti
spotrebného tovaru.
Jedinou
čínskou značkou, ktorá sa do rebríčka dostala, je Huawei (88. miesto). Hodnota
Huawei je podľa časopisu Forbes 7,3 miliardy USD (takmer 6,5 miliardy Eur), pri
medziročnom náraste vo výške 9%.