Trend: Online
komunikácia
O mimoriadnych udalostiach ovplyvňujúcich prevádzku vlakov oddnes informuje Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) prostredníctvom svojho webového sídla ako aj sociálnych sietí Twitter a Facebook.
Výluky na trati, výčiny počasia či poruchy rušňov - takýmto udalostiam sa dá ťažko vopred zabrániť. ZSSK však o nich chce cestujúcich včas informovať a od júna t.r. bude o mimoriadnych udalostiach, ktoré ovplyvňujú prevádzku jej vlakov, informovať 24 hodín denne a sedem dní v týždni prostredníctvom siete Twitter (https://twitter.com/zssk_mimoriadne, na webe (http://www.slovakrail.sk/sk/mimoriadnosti.html) aj záložky na svojom profile na Facebooku (https://www.facebook.com/ZSSK.sk).
Informácie na Twitteri zadávajú zamestnanci ZSSK, ktorí spolupracujú priamo s dispečermi. Na sledovanie aktuálnych informácií nie je potrebná registrácia, stačí iba kliknúť na stránku. Môžu ich tak jednoducho využiť cestujúci vo vlakoch, na staniciach, ale aj tí, ktorí sa ešte len chystajú cestovať. Na Twitteri prináša spoločnosť stručné aktuality o udalostiach s najväčším vplyvom na prevádzku vlakov ZSSK. Cestujúcim, ktorí majú záujem o podrobnejšie informácie priamo o ich vlakovom spojení alebo prípojoch, sa odporúča kontaktovať vlakový personál alebo non-stop zákaznícku linku (telefónne číslo 18 188, e-mail info@slovakrail.sk).
O mimoriadnych udalostiach ovplyvňujúcich prevádzku vlakov oddnes informuje Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) prostredníctvom svojho webového sídla ako aj sociálnych sietí Twitter a Facebook.
Výluky na trati, výčiny počasia či poruchy rušňov - takýmto udalostiam sa dá ťažko vopred zabrániť. ZSSK však o nich chce cestujúcich včas informovať a od júna t.r. bude o mimoriadnych udalostiach, ktoré ovplyvňujú prevádzku jej vlakov, informovať 24 hodín denne a sedem dní v týždni prostredníctvom siete Twitter (https://twitter.com/zssk_mimoriadne, na webe (http://www.slovakrail.sk/sk/mimoriadnosti.html) aj záložky na svojom profile na Facebooku (https://www.facebook.com/ZSSK.sk).
Informácie na Twitteri zadávajú zamestnanci ZSSK, ktorí spolupracujú priamo s dispečermi. Na sledovanie aktuálnych informácií nie je potrebná registrácia, stačí iba kliknúť na stránku. Môžu ich tak jednoducho využiť cestujúci vo vlakoch, na staniciach, ale aj tí, ktorí sa ešte len chystajú cestovať. Na Twitteri prináša spoločnosť stručné aktuality o udalostiach s najväčším vplyvom na prevádzku vlakov ZSSK. Cestujúcim, ktorí majú záujem o podrobnejšie informácie priamo o ich vlakovom spojení alebo prípojoch, sa odporúča kontaktovať vlakový personál alebo non-stop zákaznícku linku (telefónne číslo 18 188, e-mail info@slovakrail.sk).