GfK TEMAX: Slováci nakupujú najmä výrobky na zubnú hygienu
K pozitívnemu vývoju trhu technického spotrebného tovaru v druhom kvartáli t.r. na Slovensku prispeli okrem spotrebnej elektroniky a fotografickej techniky aj domáce spotrebiče.
Veľké domáce spotrebiče: Rýchlo rastúcou skupinou stále zostávajú sušičky bielizne, veľký záujem je aj o práčky so sušičkami a darilo sa aj sporákom a vstavaným rúram. Naopak s najhorším výsledkom za domáce spotrebiče skončilo chladenie, ktoré v hodnote medziročne zaznamenalo mierny pokles.
Malé domáce spotrebiče: Predaje malých domácich spotrebičov rastú o viac ako 12%, a to tak v druhom štvrťroku, ako aj v celom prvom polroku. Najviac rastúcou kategóriou je zubná hygiena nasledovaná kávovarmi, napriek tomu sú stále najdôležitejšou kategóriou malých domácich spotrebičov na slovenskom trhu vysávače. Medziročne sa v hodnote, ako aj v predaných kusoch naopak nedarí odšťavovačom, elektrickým panviciam, hrncom a v hodnote tiež fritézam.
GfK TEMAX® sleduje predaje technického tovaru vo viac ako 41 krajinách. Výsledky sú založené na maloobchodnom paneli GfK, do ktorého je zapojených približne pol milióna maloobchodných predajní po celom svete.
K pozitívnemu vývoju trhu technického spotrebného tovaru v druhom kvartáli t.r. na Slovensku prispeli okrem spotrebnej elektroniky a fotografickej techniky aj domáce spotrebiče.
Veľké domáce spotrebiče: Rýchlo rastúcou skupinou stále zostávajú sušičky bielizne, veľký záujem je aj o práčky so sušičkami a darilo sa aj sporákom a vstavaným rúram. Naopak s najhorším výsledkom za domáce spotrebiče skončilo chladenie, ktoré v hodnote medziročne zaznamenalo mierny pokles.
Malé domáce spotrebiče: Predaje malých domácich spotrebičov rastú o viac ako 12%, a to tak v druhom štvrťroku, ako aj v celom prvom polroku. Najviac rastúcou kategóriou je zubná hygiena nasledovaná kávovarmi, napriek tomu sú stále najdôležitejšou kategóriou malých domácich spotrebičov na slovenskom trhu vysávače. Medziročne sa v hodnote, ako aj v predaných kusoch naopak nedarí odšťavovačom, elektrickým panviciam, hrncom a v hodnote tiež fritézam.
GfK TEMAX® sleduje predaje technického tovaru vo viac ako 41 krajinách. Výsledky sú založené na maloobchodnom paneli GfK, do ktorého je zapojených približne pol milióna maloobchodných predajní po celom svete.