Slováci sú v otázke dôvery pomerne stáli a verní. Žiaden spotrebiteľ napokon nemá záujem nakupovať značky, ktorým neverí.
Potvrdzujú to aj výsledky prieskumu agentúry Stem/Mark, kde v 94% svoje prvenstvo obhájili minuloroční favoriti. Svoju dôveru v novej kategórii balíkové služby tento rok získala značka Slovenská pošta. Ďalšou novou kategóriou v prieskume bola kategória čerpacích staníc, v ktorej zvíťazila značka Slovnaft. Do prieskumu bola tento rok zaradená aj kategória dermokozmetiky, ktorú vyhrala značka Vichy a aj kategória dámska hygiena, kde zabodovala značka Always.
Zmena tento rok nastala v kategórii malé spotrebiče, kde zabodovala značka Bosch, a v kategórii vlasovej kozmetiky, kde vyhrala značka Head & Shoulders. V rámci nových kategórií sa medzi víťazov programu zaradili značky Nay v kategórii predajca elektra, Deichman v kategórii predajca obuvi, F&F v kategórii predajca odevov a Kamzík v kategórii prípravky na kosti a kĺby. Jednou z nových kategórií bola aj kategória realitných kancelárií, v ktorej prvenstvo získala značka RE/MAX. Kategória športové obchody bola taktiež zaradená do prieskumu ako nová kategória a najväčší počet hlasov získala značka Exisport.
Tri značky získali tento rok vyše 1.000 hlasov z 2.000 možných. Svoj minuloročný triumf zopakovala značka Slovakia, ktorá získala tretí najvyšší počet hlasov. Druhý najväčší počet hlasov v prieskume získala značka dm drogerie. Značka Jar v kategórii prípravkov na umývanie riadu získala ako jediná nad 76% hlasov a z celého prieskumu zabodovala s najväčším počtom hlasov.
Potvrdzujú to aj výsledky prieskumu agentúry Stem/Mark, kde v 94% svoje prvenstvo obhájili minuloroční favoriti. Svoju dôveru v novej kategórii balíkové služby tento rok získala značka Slovenská pošta. Ďalšou novou kategóriou v prieskume bola kategória čerpacích staníc, v ktorej zvíťazila značka Slovnaft. Do prieskumu bola tento rok zaradená aj kategória dermokozmetiky, ktorú vyhrala značka Vichy a aj kategória dámska hygiena, kde zabodovala značka Always.
Zmena tento rok nastala v kategórii malé spotrebiče, kde zabodovala značka Bosch, a v kategórii vlasovej kozmetiky, kde vyhrala značka Head & Shoulders. V rámci nových kategórií sa medzi víťazov programu zaradili značky Nay v kategórii predajca elektra, Deichman v kategórii predajca obuvi, F&F v kategórii predajca odevov a Kamzík v kategórii prípravky na kosti a kĺby. Jednou z nových kategórií bola aj kategória realitných kancelárií, v ktorej prvenstvo získala značka RE/MAX. Kategória športové obchody bola taktiež zaradená do prieskumu ako nová kategória a najväčší počet hlasov získala značka Exisport.
Tri značky získali tento rok vyše 1.000 hlasov z 2.000 možných. Svoj minuloročný triumf zopakovala značka Slovakia, ktorá získala tretí najvyšší počet hlasov. Druhý najväčší počet hlasov v prieskume získala značka dm drogerie. Značka Jar v kategórii prípravkov na umývanie riadu získala ako jediná nad 76% hlasov a z celého prieskumu zabodovala s najväčším počtom hlasov.