Štyri pätiny Slovákov vie, čo sú to kryptomeny a tretina sa o ne aj aktívne zaujíma. Väčšina s nimi však doposiaľ neobchodovala.
Podľa výskumu Nielsen Admosphere na vzorke päťsto respondentov starších ako 15 rokov z internetovej populácie Slovenského národného panelu pojem kryptomena pozná väčšina Slovákov, presnejšie 82%. Z nich potom najväčšia časť (necelá tretina), do ktorej spadá viac mužov ako žien, sama aktívne vyhľadáva o kryptomenách ďalšie informácie. Necelá štvrtina potom priznáva, že ich téma kryptomien zaujíma, ale ďalšie informácie si nevyhľadali. A 27% respondentov pojem síce počulo, ale táto téma ich nezaujíma.
Väčšina respondentov (84%), ktorí pojem kryptomena poznajú a už si o nich aj sami vyhľadali nejaké informácie, si ale žiadnu z kryptomien zatiaľ nezakúpili. Tí, ktorí si ju kúpili (je ich 16%), možno ďalej rozdeliť na tých, ktorí ju zakúpili jednorázovo (11%), a tých, ktorí ju nakupujú pravidelne (5%). Túto menšinu kupujúcich tvorí opäť o niečo viac mužov ako žien.
Podľa výskumu Nielsen Admosphere na vzorke päťsto respondentov starších ako 15 rokov z internetovej populácie Slovenského národného panelu pojem kryptomena pozná väčšina Slovákov, presnejšie 82%. Z nich potom najväčšia časť (necelá tretina), do ktorej spadá viac mužov ako žien, sama aktívne vyhľadáva o kryptomenách ďalšie informácie. Necelá štvrtina potom priznáva, že ich téma kryptomien zaujíma, ale ďalšie informácie si nevyhľadali. A 27% respondentov pojem síce počulo, ale táto téma ich nezaujíma.
Väčšina respondentov (84%), ktorí pojem kryptomena poznajú a už si o nich aj sami vyhľadali nejaké informácie, si ale žiadnu z kryptomien zatiaľ nezakúpili. Tí, ktorí si ju kúpili (je ich 16%), možno ďalej rozdeliť na tých, ktorí ju zakúpili jednorázovo (11%), a tých, ktorí ju nakupujú pravidelne (5%). Túto menšinu kupujúcich tvorí opäť o niečo viac mužov ako žien.