Finančná správa SR (FS) a Národná agentúra pre sieťové
a elektronické služby (NASES) posilňujú spoluprácu. S cieľom skvalitniť
služby pre klientov prepojili svoje call centrá.
Klienti štátnych
inštitúcií môžu tak vybavovať svoje požiadavky jednoduchšie. Zabezpečí im to
prepojenie call centra finančnej správy a Ústredného kontaktného centra
slovensko.sk. Ak bude mať napríklad klient FS, ktorý podáva podanie na FS,
problém s inštalačnými balíkmi na portáli slovensko.sk, pracovníci call
centra FS jednoduchšie presmerujú hovor na podporu NASES. Klient tak nemusí
telefonovať na iné telefónne číslo tak, ako to bolo doteraz. Procesy
s využívaním občianskeho preukazu s čipom (eID) totiž nepatria do
kompetencie FS.
Rovnaký postup platí aj
opačne. Ak na Ústredné kontaktné centrum slovensko.sk zavolá klient, ktorý
potrebuje vybaviť agendu nesúvisiacu s prácou na portáli na slovensko.sk,
ale priamo s FS, prepoja ho priamo na call centrum finančnej správy. Naďalej
platí, že pracovníci na oboch call centrách dokážu poradiť priamo.
Presmerovanie hovorov sa bude využívať len pri zložitejších či odbornejších
dopytoch tak, aby klient získal potrebné informácie čo najrýchlejšie.