Až 75 percent ľudí siahne po svojom mobilnom zariadení, len aby sa vyhli rozhovoru s inou osobou.
Nedávny prieskum Kaspersky Lab potvrdil trend v správaní sa ľudí, pričom až tri štvrtiny opýtaných pripustilo, že svoje zariadenie používajú, aby predstierali svoju zaneprázdnenosť, keď sa s niekým nechcú zhovárať. Prieskum ďalej uvádza, že 72 % ľudí siaha po svojom mobile, keď nevedia, ako sa v danej spoločenskej situácií zachovať. Takmer polovica (46 %) pripúšťa, že svoje mobilné zariadenia každodenne používajú len na zabíjanie času a 44 % ich denne používa ako prostriedok na rozptýlenie. Mobilné zariadenia sú tiež záchranným kolesom pre tých, ktorí pri plnení jednoduchých úloh v každodennom živote uprednostňujú nepriamy kontakt. V skutočnosti by takmer tretina (31 %) ľudí radšej vykonávala bežné aktivity, ako je objednanie taxíka alebo pýtanie sa na cestu, kam sa potrebujú dostať, prostredníctvom webových stránok a aplikácií, pretože je to pre nich jednoduchšie ako dohováranie sa s inou osobou.
Neustále spoliehanie sa na mobilné zariadenia sa stalo dôvodom paniky v momente, keď prestanú fungovať. Tretina (34 %) ľudí sa obáva, že sa nebudú vedieť zabaviť, ak nemajú prístup k svojmu mobilnému zariadeniu, 12 percent sa dokonca obáva, že nebudú môcť predstierať zaneprázdnenosť, ak ich zariadenie nebude fungovať.
Nedávny prieskum Kaspersky Lab potvrdil trend v správaní sa ľudí, pričom až tri štvrtiny opýtaných pripustilo, že svoje zariadenie používajú, aby predstierali svoju zaneprázdnenosť, keď sa s niekým nechcú zhovárať. Prieskum ďalej uvádza, že 72 % ľudí siaha po svojom mobile, keď nevedia, ako sa v danej spoločenskej situácií zachovať. Takmer polovica (46 %) pripúšťa, že svoje mobilné zariadenia každodenne používajú len na zabíjanie času a 44 % ich denne používa ako prostriedok na rozptýlenie. Mobilné zariadenia sú tiež záchranným kolesom pre tých, ktorí pri plnení jednoduchých úloh v každodennom živote uprednostňujú nepriamy kontakt. V skutočnosti by takmer tretina (31 %) ľudí radšej vykonávala bežné aktivity, ako je objednanie taxíka alebo pýtanie sa na cestu, kam sa potrebujú dostať, prostredníctvom webových stránok a aplikácií, pretože je to pre nich jednoduchšie ako dohováranie sa s inou osobou.
Neustále spoliehanie sa na mobilné zariadenia sa stalo dôvodom paniky v momente, keď prestanú fungovať. Tretina (34 %) ľudí sa obáva, že sa nebudú vedieť zabaviť, ak nemajú prístup k svojmu mobilnému zariadeniu, 12 percent sa dokonca obáva, že nebudú môcť predstierať zaneprázdnenosť, ak ich zariadenie nebude fungovať.