Do kampane Vypni telku, zapni seba! sa od pondelka zapojí viac ako 4000 detí. Výzvu nepozerať týždeň televíziu, nehrať hry na mobile a počítači a nahradiť virtuálne četovanie za osobné zážitky prijali deti z celého Slovenska.
Podľa organizátora eRko - Hnutie kresťanských spoločenstiev detí skupiny tvoria členovia 110 detských skupín a školských kolektívov z celého Slovenska. Kampaň je zameraná na aktívne prežívanie voľného času. Dobrovoľníci pripravili pre deti v tomto týždni zážitkové programy ako alternatívu k pasivite za obrazovkami.
Podľa organizátora eRko - Hnutie kresťanských spoločenstiev detí skupiny tvoria členovia 110 detských skupín a školských kolektívov z celého Slovenska. Kampaň je zameraná na aktívne prežívanie voľného času. Dobrovoľníci pripravili pre deti v tomto týždni zážitkové programy ako alternatívu k pasivite za obrazovkami.
Hlavno u témou tohto ročníka je heslo Vysielame naživo. Túto tému rozvíjajú animátori a pedagógovia tvorivým spôsobom podľa pripraveného metodického materiálu a navrhnutého harmonogramu týždňa. V pondelok išlo o tému hráme sa naživo, v utorok tvoríme naživo, v stredu budú zapojené deti športovať naživo, vo štvrtok sa budú naživo rozprávať. Koniec pracovného týždňa bude patriť téme spievame a tancujeme naživo a cez víkend oslávia zúčastnení Medzinárodný deň detí.
Deti budú počas tohto týždňa na znak svojho záväzku nosiť náramok s logom kampane. Každý účastník dostal dva náramky. Jeden pre seba a druhý pre kamaráta.
Takýmto spôsobom sa počet účastníkov môže navýšiť až na 8000.
Deti budú počas tohto týždňa na znak svojho záväzku nosiť náramok s logom kampane. Každý účastník dostal dva náramky. Jeden pre seba a druhý pre kamaráta.
Takýmto spôsobom sa počet účastníkov môže navýšiť až na 8000.