Väčšina zamestnancov využíva pri svojej práci internet aspoň niekoľkokrát denne, čo spôsobuje na pracovisku problémy spojené s oddelením ich súkromného a profesionálneho života. Záleží nám na tom, aby sme mali priaznivý imidž a dobré vzťahy na pracovisku.
Sociálne médiá viacerí vnímajú ako menej súkromnú doménu, a preto tu zamestnanci častejšie zdieľajú súkromie s kolegami, nie však so šéfom. Pracovníci sa pravdepodobne obávajú poškodenia verejného imidžu spoločnosti alebo motivácie spoločnosti na monitorovanie sociálnych sietí zamestnancov v dôsledku zníženej produktivity, čo vedenie berie do úvahy pri rozhodovaniach spojených s povyšovaním. Tieto faktory viedli k tomu, že jeden z dvoch (59 %) zamestnancov priznal, že nechce svoje aktivity na sociálnych sieťach zverejňovať pred svojim šéfom a viac než polovica nechce tieto aktivity zverejňovať dokonca ani pred kolegami. Ďalších 34 % je tiež proti zobrazeniu obsahu ich správ a emailov zamestnávateľovi. Okrem toho ďalších 5 % dokonca uviedlo, že ich kariéra bola nezvratne poškodená v dôsledku úniku ich osobných informácií.
Priemerný zamestnanec strávi počas svojho života v práci 13 rokov a dva mesiace. Podľa správy Global Privacy Report od Kaspersky Lab celý čas na pracovisku priamo nesúvisí iba s riešením pracovných úloh - takmer dve tretiny (64 %) používateľov sa priznali, že denne počas pracovnej doby navštevujú webové stránky, ktoré nesúvisia s ich prácou. Takmer tretina (29 %) zamestnancov si nepraje, aby ich zamestnávateľ vedel, ktoré webstránky navštevujú. Je však zaujímavé, že jeden z dvoch zamestnancov (52 %) je dokonca aj proti tomu, aby o jeho on-line aktivitách vedeli jeho kolegovia.
Sociálne médiá viacerí vnímajú ako menej súkromnú doménu, a preto tu zamestnanci častejšie zdieľajú súkromie s kolegami, nie však so šéfom. Pracovníci sa pravdepodobne obávajú poškodenia verejného imidžu spoločnosti alebo motivácie spoločnosti na monitorovanie sociálnych sietí zamestnancov v dôsledku zníženej produktivity, čo vedenie berie do úvahy pri rozhodovaniach spojených s povyšovaním. Tieto faktory viedli k tomu, že jeden z dvoch (59 %) zamestnancov priznal, že nechce svoje aktivity na sociálnych sieťach zverejňovať pred svojim šéfom a viac než polovica nechce tieto aktivity zverejňovať dokonca ani pred kolegami. Ďalších 34 % je tiež proti zobrazeniu obsahu ich správ a emailov zamestnávateľovi. Okrem toho ďalších 5 % dokonca uviedlo, že ich kariéra bola nezvratne poškodená v dôsledku úniku ich osobných informácií.