Počas koncertov sa viac pozeráte do telefónu než na pódium? Skúste to zmeniť! Nová festivalová kampaň chce motivovať ľudí k tomu, aby počas koncertov odložili svoje telefóny a užili si ich naživo, mimo on-line sveta.
Virálnu kampaň odštartovala slovenská skupina Billy Barman. „Celý rok beháme hore dole po Slovensku a užívame si jedinečnú atmosféru spojenú s každým koncertom. Čo nás už baví trochu menej je, keď namiesto vašich vysmiatych tvárí vidíme vaše telefóny, čím sa oberáte o zážitok vy a aj tí za vami toho vidia podstatne menej. Vykašlime sa aspoň na chvíľku na sociálne siete a užime si to spolu naživo a naplno“, uviedol Juraj Podmanický. Neskôr sa k tejto téme pridali aj raperi Vec a Tono S. či členovia reggae skupiny Medial Banana Erik Šulc a Poky man.
Odkaz kampane sa ponesie celým festivalovým letom, upriami pozornosť na zmysluplné používanie technológií v našich životoch a návrat k skutočnému, nie virtuálnemu prežívaniu jedinečných okamihov.
Je potrebné uvedomiť si aj nástrahy a obmedzenia virtuálnej reality a deti viesť k jej triezvemu začleneniu do rodinného harmonogramu, aby sa nepripravovali o skutočné zážitky s blízkymi či priateľmi.
Virálnu kampaň odštartovala slovenská skupina Billy Barman. „Celý rok beháme hore dole po Slovensku a užívame si jedinečnú atmosféru spojenú s každým koncertom. Čo nás už baví trochu menej je, keď namiesto vašich vysmiatych tvárí vidíme vaše telefóny, čím sa oberáte o zážitok vy a aj tí za vami toho vidia podstatne menej. Vykašlime sa aspoň na chvíľku na sociálne siete a užime si to spolu naživo a naplno“, uviedol Juraj Podmanický. Neskôr sa k tejto téme pridali aj raperi Vec a Tono S. či členovia reggae skupiny Medial Banana Erik Šulc a Poky man.
Odkaz kampane sa ponesie celým festivalovým letom, upriami pozornosť na zmysluplné používanie technológií v našich životoch a návrat k skutočnému, nie virtuálnemu prežívaniu jedinečných okamihov.
Je potrebné uvedomiť si aj nástrahy a obmedzenia virtuálnej reality a deti viesť k jej triezvemu začleneniu do rodinného harmonogramu, aby sa nepripravovali o skutočné zážitky s blízkymi či priateľmi.