Letné dovolenky sú zvyčajne časom pohody: vylihovanie na pláži v štýlových plavkách, popíjanie chladených drinkov a užívanie si voľna. Dáta od Heureky ukazujú, že Slováci aj pri svojich nákupoch myslia na to, aby ich letá boli čo najviac pohodové a štýlové.
Žiadna plážová idylka sa nezaobíde bez komfortného ležadla. V porovnaní s minulým letom ich Slováci nakúpili až trikrát viac. Podobne sú na tom aj slnečníky, od minulého roku ich popularita tiež vzrástla trojnásobne. Za ich rastúcou obľúbenosťou sa zrejme ukrývajú čoraz horúcejšie letá. Tie sú s najväčšou pravdepodobnosťou zodpovedné aj za nárast predaja už aj tak populárnych prenosných chladničiek. Slováci ich toto leto kupujú až dvakrát viac ako v minulosti.
Aj pohodlie vo vode je pre Slovákov rovnako dôležité. Potvrdzuje to rast predaja nafukovačiek a nafukovacích kolies - nakupujeme ich až dvojnásobne viac ako minulé leto. Po dizajnovej stránke sú najobľúbenejšie práve kolesá s pestrými farbami či tie, ktoré vyzerajú ako sladké šišky alebo jednorožce. Na pláži sa treba aj nejako zabaviť. Kartové hry sa stabilne tešia veľkej obľube. Naopak, v porovnaní s minulým rokom jemne klesla popularita čítačiek kníh. Za tento pokles môže byť zodpovedný návrat k tlačeným knihám alebo aj rastúca popularita čítania kníh z mobilu. Slováci nezabúdajú ani na svoje deti. V porovnaní s minulým rokom stúpol predaj formičiek do piesku a iných plážových hračiek až dvojnásobne. To môže byť dobrým znamením, že deti sa ešte stále hrajú rady aj inak ako len s mobilom.
Žiadna plážová idylka sa nezaobíde bez komfortného ležadla. V porovnaní s minulým letom ich Slováci nakúpili až trikrát viac. Podobne sú na tom aj slnečníky, od minulého roku ich popularita tiež vzrástla trojnásobne. Za ich rastúcou obľúbenosťou sa zrejme ukrývajú čoraz horúcejšie letá. Tie sú s najväčšou pravdepodobnosťou zodpovedné aj za nárast predaja už aj tak populárnych prenosných chladničiek. Slováci ich toto leto kupujú až dvakrát viac ako v minulosti.
Aj pohodlie vo vode je pre Slovákov rovnako dôležité. Potvrdzuje to rast predaja nafukovačiek a nafukovacích kolies - nakupujeme ich až dvojnásobne viac ako minulé leto. Po dizajnovej stránke sú najobľúbenejšie práve kolesá s pestrými farbami či tie, ktoré vyzerajú ako sladké šišky alebo jednorožce. Na pláži sa treba aj nejako zabaviť. Kartové hry sa stabilne tešia veľkej obľube. Naopak, v porovnaní s minulým rokom jemne klesla popularita čítačiek kníh. Za tento pokles môže byť zodpovedný návrat k tlačeným knihám alebo aj rastúca popularita čítania kníh z mobilu. Slováci nezabúdajú ani na svoje deti. V porovnaní s minulým rokom stúpol predaj formičiek do piesku a iných plážových hračiek až dvojnásobne. To môže byť dobrým znamením, že deti sa ešte stále hrajú rady aj inak ako len s mobilom.