Asi nebude žiadnym prekvapením, že v minulom roku sa v jednom zo slovenských internetových obchodov najviac nakupovalo oblečenie (do tejto kategórie bola zaradená aj obuv) a elektronika. Uhádnete, či Slovenky viac utrácajú za lodičky a život na vysokej nohe, alebo naopak preferujú teniskové pohodlie? A stačí im na nákupy na internete len počítač, alebo sa čoraz viac uchyľujeme k nákupom cez mobilný telefón?
„Podľa najpredávanejších kúskov uplynulého roku usudzujeme, že naše zákazníčky čoraz viac siahajú po extravagantných kúskoch, ktoré inde nezoženú, chcú sa odlíšiť. Asi najväčším hitom tohto roka boli lodičky neónových farieb či so zvieracím vzorom. Dokonca aj tenisky sa odchýlili od zaužívaných štandardov a najviac sa predávali takzvané chunky tenisky, teda mohutné tenisky na platforme“, zhodnotila Daniela Kianicová zo slovenského nákupného portálu. „Napriek tomu, že sa nešpacializujeme len na lodičky, vnímame tento typ obuvi ako našu vlajkovú loď. Vypovedá o tom aj fakt, že sme v uplynulom roku predali až 30.882 lodičiek! V porovnaní s lodičkami sa tenisiek predala len približne tretina z tohto počtu. Nemusí to však znamenať, že Slovenky preferujú lodičky aj na každodenné nosenie. Skôr zaznamenávame trend kúpiť si topánky na konkrétnu, výnimočnú, príležitosť, prípadne si zaobstarať najhorúcejší trend sezóny – ako tomu bolo v prípade topánok neónových farieb, ktoré si síce obujeme len párkrát, ale ich jednoducho chceme mať doma. Zároveň čoraz viac našich zákazníčok nakupuje prostredníctvom mobilného telefónu, konkrétne je to až takmer 60%“, dodala D. Kianicová.
Vďaka dostupnosti šatstva a obuvi v kombinácii s ich priaznivou cenou si tak dnes ženy dokážu kúpiť aj kúsky, ktoré práve nepotrebujú a len sa im páčia. „Je pravdou, že sa nám zakaždým najrýchlejšie vypredajú práve tie sezónne, viac menej extravagantné, kúsky, no napriek tomu v priemere za celý rok 2019 vedie klasika – čierne lodičky, v počte viac ako 4.000 predaných kusov“, uzatvára D. Kianicová.
„Podľa najpredávanejších kúskov uplynulého roku usudzujeme, že naše zákazníčky čoraz viac siahajú po extravagantných kúskoch, ktoré inde nezoženú, chcú sa odlíšiť. Asi najväčším hitom tohto roka boli lodičky neónových farieb či so zvieracím vzorom. Dokonca aj tenisky sa odchýlili od zaužívaných štandardov a najviac sa predávali takzvané chunky tenisky, teda mohutné tenisky na platforme“, zhodnotila Daniela Kianicová zo slovenského nákupného portálu. „Napriek tomu, že sa nešpacializujeme len na lodičky, vnímame tento typ obuvi ako našu vlajkovú loď. Vypovedá o tom aj fakt, že sme v uplynulom roku predali až 30.882 lodičiek! V porovnaní s lodičkami sa tenisiek predala len približne tretina z tohto počtu. Nemusí to však znamenať, že Slovenky preferujú lodičky aj na každodenné nosenie. Skôr zaznamenávame trend kúpiť si topánky na konkrétnu, výnimočnú, príležitosť, prípadne si zaobstarať najhorúcejší trend sezóny – ako tomu bolo v prípade topánok neónových farieb, ktoré si síce obujeme len párkrát, ale ich jednoducho chceme mať doma. Zároveň čoraz viac našich zákazníčok nakupuje prostredníctvom mobilného telefónu, konkrétne je to až takmer 60%“, dodala D. Kianicová.
Vďaka dostupnosti šatstva a obuvi v kombinácii s ich priaznivou cenou si tak dnes ženy dokážu kúpiť aj kúsky, ktoré práve nepotrebujú a len sa im páčia. „Je pravdou, že sa nám zakaždým najrýchlejšie vypredajú práve tie sezónne, viac menej extravagantné, kúsky, no napriek tomu v priemere za celý rok 2019 vedie klasika – čierne lodičky, v počte viac ako 4.000 predaných kusov“, uzatvára D. Kianicová.