Nahlasovanie podnetov je
jedna z aktivít, ktorá má pomôcť zlepšiť elektronické služby štátu na
Slovensku. Aj preto sa Slovensko.Digital v spolupráci s členom, spoločnosťou
EEA, rozhodli pripraviť on-line projekt Lepšiesluzby.sk, kde môžete upozorniť
na problémy elektronických služieb štátu, prípadne zaslať podnety vo forme
návrhov na ich zlepšenie.
Jednotlivé podnety môžu používatelia
zaradiť do kategórii podľa životných situácií v súlade s rozdelením ÚPVS
slovensko.sk. Každý podnet je odborne analyzovaný a posunutý zodpovedným úradom
ako aj správcov elektronických služieb. Prvé podnety sú už uverejnené v časti
Zadané podnety, kde zároveň získať aj prehľad o stave ich riešenia. Prihlásený
používateľ má navyše možnosť aktívne sa zapojiť do diskusie.
Od spustenia portálu
lepsiesluzby.sk v decembri 2019 je zatiaľ nahlásených takmer 30 podnetov.
Viaceré z nich už boli úspešne doriešené vďaka spolupráci s pracovníkmi
Národnej agentúry pre sieťové a elektronické služby a Sekcie informatiky Finančného
riaditeľstva SR.