Zánovné vozidlá si kupuje aj takmer štvrtina žien. Obľúbenosť malých kompaktných áut u nich klesá, naopak rapídne rastie záujem o SUV a vozidlá s automatom. Pri doplnkovej výbave sú však stále skromnejšie ako muži.
Ženy sú pri výbere auta dlhodobo veľmi pragmatické, aj preto viac uprednostňujú praktickosť vozidla pred prehnanou doplnkovou výbavou. Stále častejšie si vyberajú väčší batožinový priestor, automatickú prevodovku a hlavne mladšie automobily. Z doplnkovej výbavy uprednostňujú bezpečnostné prvky: handsfree, tempomat, parkovacie senzory či automatické zastavenie pred prekážkou. Podľa analýzy trhu spoločnosti AAA AUTO vodičky vlani aj napriek vyšším nárokom nemíňali oveľa viac peňazí. V priemere sa ich útrata za nákup vozidla zvýšila len o necelých 100 eur – na 7.442 eur. V súčasnej dobe je to ale už 8.222 eur. Viac ako polovica žien si kupuje autá maximálne do 10 rokov veku.
Najobľúbenejšou karosériou tohto roku u žien je ešte stále hatchback (40 %), ktorému ale stále viac šliape na päty hlavne variant SUV (23 %). Ten tento rok už predbehol verziu kombi (22 %), ktorá ešte donedávna bola na druhej priečke. Až 57 % žien si volí vozidlo s benzínovým motorom, 22 % automatickú prevodovku a 15 % náhon na všetky štyri kolesá. Z modelov je stále najobľúbenejšia Škoda Fabia, ktorej sa predalo len o štyri kusy viac, ako Škody Octavia. Na tretej priečke je Kia Ceed. Rovnako ako u mužov je najobľúbenejšou značkou žien česká Škoda. Najviac, 18 % žien si vyberá čiernu, skoro rovnako potom aj striebro-šedú či bielu farbu vozidla.