Komunikačná kampaň ASUS má rozšíriť povedomie o problematike škodlivého modrého svetla (tzv. blue light), ktoré vyžarujú klasické displeje a obrazovky. Upozorňuje na zdravotné benefity využívania OLED displejov a ich schopnosť redukovať modré svetlo až o 70 %.
Konzultant a ambasádor kampane, ktorá vyvrcholí 29. marca 2021 on-line panelovou diskusiou, Hynek Medřický zdôrazňuje: „Je dôležité, pokiaľ je to možné, posúvať na všetkých displejoch hranicu zo 450 nm na 460 nm, aby sme opustili energiu, ktorá by mohla mať pri dlhodobom používaní zlý vplyv na našu sietnicu, spánok a duševné zdravie.“
Keďže oči detí nie sú úplne vyvinuté, priehľadnosť ich šošovky a rohovky spôsobuje ešte väčšiu náchylnosť voči prieniku modrého svetla. U detí vo veku päť rokov môže preniknúť okom až 80 % modrého svetla. U 60-ročného dospelého človeka je táto hodnota iba 20 % (podľa Lakeside Vision Center (2018), essilorpro.com/content/dam/essilor-redesign/product-resources/crizal/Blue-Light-Roundtable_White-Paper.pdf).