Štatistiky využitia internetu v súvislosti s nedávnym turnajom UEFA EURO 2020 potvrdili významné rozdiely v záujme o internetové servery vo víťaznom Taliansku a porazenom Anglicku. Fanúšikovia po prehre vo zvýšenej miere strácajú záujem o športové správy a sponzorské kampane.
Podľa dát z Cloudflare Radar z obdobia počas vyraďovacích bojov bol v Anglicku najväčší záujem o spravodajské športové servery po osemfinálovom víťazstve nad Nemeckom, kedy dosiahol 2,29-násobku zvyčajnej prevádzky. Po prehre s Taliansko vo finále bol síce ešte 1,84-krát vyšší, ale s Talianskom sa to nedalo porovnať. Záujem fanúšikov v Taliansku stúpal počas play-off postupne a po finále dosiahol 3,27-násobku zvyčajného priemeru. Ešte markantnejší rozdiel bol v záujme o webové stránky sponzorov oboch národných tímov. Zatiaľčo po prehre bola prevádzka na stránkach anglických sponzorov v priemere dokonca nižšia než v celom sledovanom období, talianski sponzori si mohli mädliť ruky: 1,89-násobok zvyčajnej prevádzky po finále bol zďaleka najvyšší počas celého play-off. Dáta Cloudflare tak potvrdzujú, že z pohľadu sponzorov je stávka na víťaza pre úspech ich marketingových kampaní úplne zásadná.
Cloudflare Radar je služba, ktorá využíva informácie z globálnej siete datacentier firmy Cloudflare na zisťovanie tém a trendov internetovej prevádzky s hlavným cieľom poskytnúť prehľady na dosiahnutie vyššej bezpečnosti a výkonnosti internetovej prevádzky. Na to slúžia komponenty Radar Internet Insights, Radar Domain Insights a Radar IP Insights, ktoré poskytujú nielen informácie o internetových hrozbách a útokoch, ale napríklad aj informácie o využívaní nových technológií či globálnych témach, ako COVID-19 či EURO 2020.