Spoločnosť L'Oréal oznámila začiatok spolupráce so spoločnosťou Clue, ktorá vyvinula aplikáciu na sledovanie ženského cyklu. Získala už 12 miliónov používateľov v 190 krajinách. Spoločnosť patrí k lídrom v oblasti tzv. Femto, technológií určených pre ženy. Cieľom je prehĺbenie povedomia o spojitosti medzi zdravím pokožky a menštruačným cyklom.
V rámci spolupráce sa prepoja poznatky dermatológov, endokrinológov a gynekológov. Zámerom je zvýšiť povedomie o kožných problémoch spojených s hormonálnymi cyklami a lepšie tak porozumieť potrebám žien a pomôcť im získať zdravšiu pokožku. Zmeny na pokožke patria spolu s načasovaním a príznakmi menštruácie v aplikácii Clue k najsledovanejším kategóriam, z čoho je zrejmé, že táto téma je pre používateľky veľmi dôležitá. Mali by získať nové užitočné informácie o tom, ako môže ženský cyklus ovplyvniť stav pokožky a vďaka vedeckým poznatkom a technológiám informovane rozhodovať o vlastnom tele a pokožke ako jeho najväčšom orgáne.
Spolupráca predstavuje kombináciu dlhoročných skúseností spoločnosti L'Oréal v oblasti starostlivosti o pleť a jej ambíciou využiť nové technológie s vedúcim postavením spoločnosti Clue v oblasti reprodukčných technológií a technológií založených na dátach. Okrem toho bude spoločnosť Clue spolupracovať s divíziou aktívnou kozmetiky spoločnosti L'Oréal a jej klinickými odborníkmi na tvorbe nového vedecky podloženého obsahu ohľadom menštruačného cyklu a zdravia pokožky pre reprodukčnú encyklopédiu spoločnosti Clue dostupnú na adreseHelloclue.com.