Výskumná skupina Kantar BrandZ zostavuje každý rok rebríček spoločnosti na základe „hodnoty značky“. Vychádza pritom z celkovej finančnej hodnoty, ktorú značka prináša svojej materskej spoločnosti ($ value) vynásobené jej proporcionálnou hodnotou meranou proporcionálnym vplyvom značiek na tržby materskej spoločnosti (% hodnoty). Finančné výsledky sa následne kombinujú s údajmi z kvantitatívnych prieskumov od viac než 170.000 globálnych spotrebiteľov.
Konečným výsledkom je holistický pohľad na hodnotu značky spoločnosti, jej reputáciu a schopnosť vytvárať hodnotu. Celková hodnota 100 najlepších značiek roku 2021 vzrástla o 42 % a dosiahla spolu 7 biliónov dolárov.
Na vrchole je opäť Amazon s celkovou hodnotou značky 683 miliárd dolárov. Je to už tretí rok po sebe, čo sa umiestnil na prvom mieste v rebríčku. Od predminulého roku zaznamenala značka elektronického obchodu nárast hodnoty o 64 %. Na druhom mieste je Apple s hodnotou značky 612 miliárd dolárov (nárast o 74 %) a na treťom mieste nasleduje Google so 458 miliardami dolárov (nárast o 42 %).
Okrem veľkých technologických spoločností sa v rebríčku umiestnilo na popredných miestach aj niekoľko platforiem sociálnych médií, napríklad Facebook stúpol o dve priečky a získal šieste miesto s hodnotou značky 227 miliárd dolárov (nárast o 54 %). Instagram a TikTok zaostávaú za Facebookom, pokiaľ ide o celkovú hodnotu značky, ale obe platformy zaznamenali v porovnaní s rokom 2020 výnimočný rast.