Na Slovensku odštartoval licenčný program výber Správ Google (z angl. Google News Showcase). Slovensko je len 3. krajinou v regióne strednej a východnej Európy a 9. krajinou v Európe, kde je tento produkt uvedený na trh. Zmluvy sú uzatvorené s prvými šiestimi slovenskými vydavateľstvami, ktorým sa budú pravidelne platiť licenčné poplatky za dodaný obsah.
Konkrétne ide o mediálne domy C.E.N., FPD Media, SITA, N Press, Petit Press a Zoznam a ich tituly TA3.com, Cas.sk, Webnoviny.sk, DennikN.sk, SME.sk a Topky.sk. Vďaka službe uvidia používatelia Správ Google a kanála Discover spravodajské panely, ktoré pre tieto platformy vyberajú a pripravujú samotné redakcie. Získajú tiež prístup k niektorým plateným článkom na webových stránkach vybraných spolupracujúcich médií, čím sa vydavateľom otvoria ďalšie možnosti, ako osloviť nové publikum a potenciálnych predplatiteľov.
Výber Správ Google poskytuje médiám väčšiu kontrolu nad tým, ako sú ich správy prezentované na platformách spoločnosti Google, ale aj možnosť presmerovať čitateľov na texty článkov v plnom znení na svojich stránkach. Okrem príjmov, ktoré vydavatelia získajú vďaka rozšíreniu svojich správ na nové publikum, budú od Google dostávať aj pravidelné licenčné poplatky. Čitatelia zase dostanú možnosť prečítať si od vybraných vydavateľov bezplatne aj určitý počet článkov, ktoré sú bežne spoplatnené. Vydavatelia tak majú možnosť povzbudiť týchto čitateľov, aby sa stali predplatiteľmi.
Od spustenia programu Google News Showcase v roku 2020 sa jeho súčasťou stalo vyše 1.200 spravodajských titulov z celého sveta. Produkt sa už používa v 15 krajinách, vrátane Českej republiky, Austrálie, Kanady, Írska, Poľska, Nemecka, Talianska a Spojeného kráľovstva, pričom v zahraničí ho využívajú médiá ako britské Financial Times a The Telegraph či nemecké FAZ a Der Spiegel.