V pravidelnom teste autosedačiek pre najmenšie deti, batoľatá, predškolákov i školákov boli objavené nebezpečné výrobky. Pri nezávislých testoch autosedačiek dTest dlhodobo spolupracuje s nemeckým autoklubom ADAC. Aktuálne testovali 20 výrobkov, z ktorých je väčšina dostupná aj na Slovensku.
V kategórii sedačiek pre deti do 1 roku veku aj pri výrobkoch určených od narodenia do zhruba 1,5 roku laboratória udelili vysoké známky. Aj v kategórii pre deti od narodenia do 4 rokov veku (cca 105 cm), v ktorej sa objavila aj prvá pultíková sedačka s integrovaným airbagom na trhu, prebehli nárazové skúšky úspešne. V prípade výrobku Lionelo Antoon RWF však laboratóriá odhalili prítomnosť zdraviu škodlivých látok. V textilnom poťahu sedačky boli objavené spomaľovače horenia TCPP a TDCP, ktoré sú považované za potenciálne karcinogénne.
Pri tzv. rastúcich sedačkách už crashtesty odhalili nedostatky v ochrane detí. Myšlienka prestavby jednej sedačky spoločne s tým, ako rastie dieťa, je určite lákavá, ale môže to so sebou prinášať aj obmedzenia a potrebné kompromisy v závislosti od možných váhových konfigurácií. To sa potvrdilo pri modeli Joie i-Spin Grow, ktorý je určený pre deti od narodenia do približne 6 rokov. Do zhruba jedného metra vzrastu dieťaťa, teda približne do 4 rokov veku, sa inštaluje proti smeru jazdy a pripevňuje isofixom a popruhom top tether. Vzhľadom na menší priestor pre nohy väčších detí pri inštalácii sedačky proti smeru hrozí, že ju používatelia príliš skoro otočia v smere jazdy. Pri inštalácii proti smeru jazdy boli zistené pomerne vysoké sily pôsobiace na testovaciu figurínu. Problémy tiež predstavoval fakt, že pri čelnom náraze hrozil kontakt hlavy s predným sedadlom vozidla. Ďalší model Kinderkraft Comfort Up úplne prepadol v bočnom crashteste. V hodnotení bezpečnosti získal 0 %! Do sedačky je možné usadiť deti od 1 až do 12 rokov, ale od hmotnosti 22 kg dieťaťa musí byť zo sedačky vybratá chrbtová opierka. Zo sedačky sa bez opierky stáva obyčajný podsedák bez dostatočnej ochrany pri bočnom náraze. Práve podsedáky dTest spoločne s ADACom už niekoľko rokov kritizuje, pretože v prípade bočného nárazu deťom neposkytujú žiadnu ochranu.