Digitálne platformy sa musia dodnes prispôsobiť Aktu o digitálnych službách (DSA). Používatelia v Európe podľa Nicka Clegga získali novú možnosť na Facebooku a Instagrame zobraziť si Stories a Reels iba od ľudí, ktorých sledujú, zoradené v chronologickom poradí, od najnovších po najstaršie. Budú si tiež môcť prezerať výsledky vyhľadávania iba na základe slov, ktoré zadajú, a nie prispôsobené konkrétne pre nich na základe ich predchádzajúcej aktivity a osobných záujmov.
Ešte viac má byť uľahčený prístup aj k špeciálnym nástrojom na nahlasovanie nelegálneho obsahu. Týka sa to tiež účtov, na ktoré sú uplatnené obmedzenia funkcií a obsahu z dôvodu porušenia miestnych zákonov. Rozšírená knižnica reklám bude archivovať všetky reklamy cielené na ľudí v EÚ, spolu s dátumami jej zobrazenia ako aj parametrami použitými na zacielenie (napr. vek, pohlavie, poloha...) počas jedného roka. Od februára t. r. už tínedžeri vo veku 13 až 17 rokov na celom svete nevidia reklamy založené na ich aktivite, napríklad sledovanie určitých príspevkov na Instagrame alebo stránok na Facebooku. Vek a poloha sú teraz jedinými informáciami o tínedžeroch, ktoré môžu inzerenti použiť na zobrazovanie reklám.
Uvoľnením 22 systémových kariet pre Facebook a Instagram poskytuje Meta prehľad, ako systémy umelej inteligencie hodnotia obsah. Sprístupnené sú dva nové nástroje pre výskumníkov – Meta Content Library a API. Knižnica obsahuje verejne dostupný obsah zo stránok, príspevkov, skupín a udalostí na Facebooku, ako aj verejne dostupný obsah z účtov tvorcov a firiem na Instagrame. Výskumníci budú môcť vyhľadávať, skúmať a filtrovať verejne dostupný obsah na grafickom používateľskom rozhraní (UI) alebo prostredníctvom programového rozhrania API.